01.11.2024
„Честит 9ти Рожден Ден, Aura”
25.03.2020
Често задавани въпроси
1. Отворени ли са магазините на Лили Дрогерие?
Магазините на Лили Дрогерие са отворени съгласно заповед №РД-01-124 / 13.03.2020 на Министъра на здравеопазването, специализираните магазини за дрогерийни стоки са определени като важно място за снабдяване на населението със стоки от ежедневна необходимост.
За да набавяте най-важните за вас продукти
– бебешки храни, пелени, почистващи препарати и консумативи, ние оставаме отворени за Вас и вашите близки.
2. Има ли ограничение в работното време на магазините?
Работното време на отделните магазини е съкратено спрямо неговия клиентопоток и местоположение. Основен критерий при наложени промени са здравето на нашите служители и клиентите ни, както и снабдяването на потребителите с най-нужните продукти за него.
Нашите магазини работят с намалено работно време, с което може да се информирате Тук
3. Как Лили Дрогерие се грижи за здравето на своите служители и на своите клиенти?
Нашите служители и клиенти са най-важни за нас, за да ги предпазим максимално Лили Дрогерие спазва всички препоръки и
инструкции за дезинфекция.
Обръщаме се с молба към клиентите да спазват всички инструкции, които са им указани от нашите служите. Да спазват задължителното отстояние от два метра по между си.
Да спазват ограничението от посетители, който е позволен за самия обект. За вашето здраве Лили Дрогерие е поставила обозначителни стикери на какво разстояние трябва да стоите един от друг.
4. Има ли достатъчно наличност на дезинфектиращи продукти в обектите на Лили Дрогерие?
Всекидневно се извършва зареждане на дезинфектиращи продукти в нашите обекти.
При изчерпването им, ние ще осигурим в максимално кратък срок всичко, което не е налично.
5. Като клиенти на Лили Дрогерие как мога да ви подкрепя?
За да осигурите максимална сигурност за вашето здраве и това на нашите служители, ви молим да спазвате най-важните мерки за сигурност – да бъдете на разстояние от два метра един от друг, да носите предпазни мерки – маски, ръкавици. Да спазвате всички общи хигиени разпоредби. За ваша безопасност всички тестери са свалени от рафтовете.
Лили Дрогерие мисли за вашето здраве, направете го и Вие. Бъдете разумни и отговорни.
6. Направих поръчка от Вашия онлайн магазин,кога ще мога да я получа?
Поради големия обем от поръчки и кризисната ситуация, моля да ни извините за забавянето. Всеки един клиент ще получи своята поръчка.
Направените поръчки ще бъдат изпращани в рамките от 5 до 10 работни дни.
Моля проявете търпение от Ваша страна.
Благодарим за разбирането!
7. Как мога да върна поръчка, която съм я направил от Вашия онлайн магазин?
При връщане на поръчката, клиентът е длъжен да съхранява стоките и да не нарушава тяхното качество и цялост на опаковката.
За да върнете своята поръчка трябва да попълните заявление за рекламация и да го изпратите на имейла [email protected] .
Моля ползвайте този формуляр.
Свалете го оттук.