16.12.2024
Празнично работно време на Лили Дрогерие 2024г.
30.06.2023
Общи условия и Правила за провеждане
на промоционална кампания „Old Spice” в „Лили Дрогерие“ ЕООД
Член. 1. Организатор и официални правила на промоционалната кампания
(1) Кампанията се провежда в търговските обекти на „Лили Дрогерие” ЕООД, регистрирано в Търговския регистър и Регистъра на юридическите лица с нестопанска цел към Агенцията по вписванията с ЕИК 201035329, със седалище и адрес на управление: гр. София, ул. “Иван Денкоглу” 26, ет. 2, (наричано по-нататък за краткост „Партньор” или “Лили”).
(2) Кампанията се организира и провежда от ДНК Глобъл Груп, регистрирано в Търговския регистър и Регистъра на юридическите лица с нестопанска цел към Агенцията по вписванията с ЕИК 121783198, със седалище и адрес на управление: гр. София 1504, ул. „Шейново” 11Б, (наричано по-нататък за краткост „Организатор”) по възлагане на Възложителя.
(3) Кампанията се организира по възлагане на „Проктър и Гембъл България” ЕООД, регистрирано в Търговския регистър и Регистъра на юридическите лица с нестопанска цел към Агенцията по вписванията с ЕИК 831514349 със седалище и адрес на управление гр. София, бул. “България” № 69, Infinity Tower, ет. 14 (наричано по-нататък за краткост „Възложител“).
(4) Участниците в Кампанията са длъжни да спазват общите условия и правила (нататък в текста наричани „Официални правила”).
(5) Официалните правила са достъпни безплатно за всяко заинтересовано лице в периода на промоцията в периода на Кампанията на следната Интернет страница: www.pgonlinepromos.bg.
(6) Организаторът си запазва правото да допълва или променя Официалните правила. Допълненията и/или промените ще бъдат предварително публично оповестени на Интернет страницата, посочена в член 1, ал. 5.
(7) Официалните правила са изготвени в съответствие с изискванията на приложимото българско законодателство.
Член 2. Място на провеждане и продължителност на Кампанията
(1) Кампанията се организира и провежда във всички търговски обекти на „Лили“ на територията на Република България.
(2) Кампанията започва на 01.07.2023 г. и приключва на 31.07.2023 г. или до изчерпване на всички скреч карти, даващи право на участие, което от събитията настъпи първо, независимо от публикуването и наличието на рекламни материали преди и/или след посочените дати.
(3) След приключването на Кампанията, участващите продукти губят качеството си на такива и Възложителят, Организаторът и Партньорът не носят отговорност и нямат по-нататъшни задължения спрямо клиенти, които са с убеждението, че Кампанията все още продължава. Организаторът потвърждава, че Кампанията започва на 01.07.2023 г. и приключва на 31.07.2023 г., независимо дали преди и/ или след посочения период рекламни материали за Кампанията, могат да бъдат открити в търговските обекти до окончателното им отстраняване.
Член 3. Участващи продукти в Кампанията
В Кампанията участват всички продукти с марка Old Spice, дистрибутирани от „Проктър и Гембъл България” ЕООД и предлагани в търговските обекти на „Лили“, независимо от вида и стойността им.
Член 4. Право на участие
(1) В Kампанията може да участва всяко лице, което има навършени 18 години до датата на участие в Кампанията, пребивава на територията на Република България и отговаря на условията, посочени в член 5 (наричано накратко „участник”).
(2) Всеки участник има право на неограничен брой участия за периода на Кампанията, но като използва различни номера на касови бележки (от различни покупки на продукти с марка Old Spice), като всяка една от тях е на стойност над 6.99лв с ДДС. Една касова бележка може да участва само веднъж (при представянето и се получава само една скреч карта) независимо от броя на закупените в нея продукти или общата стойност на закупените продукти с марка Old Spice (т.е. покупка на продукти с марка Old Spice за 14 лв. не е равна на 2 скреч карти, а на 1).
(3) В Kампанията нямат право да участват служители на Организатора, Възложителя и/или Партньора, както и членове на техните семейства (по права и съребрена линия).
(4) С участието си в Кампанията, участниците се съгласяват и се задължават да спазват настоящите Официални правила.
(5) Участието в Кампанията е обвързано с покупка на продукт.
Член 5. Механизъм на Кампанията
(1) За да участва в Кампанията и да получи възможност да спечели награда, участникът следва да изпълни следните стъпки:
Стъпка 1: Да закупи наведнъж продукти с марка Old Spice на минимална стойност 6.99 лв. с ДДС от търговски обект на „Лили Дрогерие“ в периода на осъществяване на Кампанията, като продуктите трябва да са закупени и да присъстват на една касова бележка, издадена от търговския обект за удостоверяване на извършената покупка;
Стъпка 2: Да запази касовата бележка от покупката;
Стъпка 3: Да получи скреч карта от служител на „Лили“;
Стъпка 4: Да изтрие скреч картата и да разбере веднага дали печели награда.
Стъпка 5: При спечелена награда СМАРТ ЧАСОВНИК, участникът следва да се свърже с Организатора за уточняване подробности за получаване на награда. При спечелена награда Бутилка за вода, участникът я получава веднага от служител на „Лили“.
(2) За горепосочения механизъм важи следният механизъм на печалба: Ако в скреч зоната е изписано „СМАРТ ЧАСОВНИК“ или „БУТИЛКА ЗА ВОДА“, участникът печели награда. Ако в скреч зоната е изписано "ОПИТАЙ ПАК", участникът не печели награда.
(3) Участниците трябва да пазят касовата бележка и печелившата скреч карта без повреди, за да удостоверят покупката в случай на спечелване. В случай че участник спечели, когато касовата бележка и скреч картата бъдат поискани от него, той трябва да предостави снимка и оригинал на касовата бележка и скреч картата. На скреч картата трябва да е видима спечелената награда. На касовата бележка трябва да са видими дата на покупката, която трябва да е в периода на промоцията, както и името на закупените продукти с маркa Old Spice.
(4) Участник, който не спазва настоящиятите Официални правила или не отговаря на условията на Кампанията, ще бъде дисквалифициран без допълнително уведомяване, като губи правото на спечелената награда, в случай че е имал право на такава. Всякакви действия, с които се цели вероятността за спечелване на награда от Кампанията да бъде повишена посредством използването на методи, различни от и/или в противоречие на тези, предвидени в настоящите Официални правила, са забранени. При установяване на действия, които имат за цел и/или биха могли да доведат до манипулиране на резултатите при разпределението на наградите, Възложителят и Организаторът си запазват правото да дисквалифицират съответния участник/ съответните участници и да го/ги лиши от правото да получи/получат наградата.
(5) Ако в резултат от участието в Кампанията бъдат засегнати права и законови интереси на трети лица, Възложителя или Организатора, или разпоредбите на закона, този участник носи цялата отговорност за всички причинени им преки и непосредствени вреди и пропуснати ползи.
Член 6. Награди
(1) Наградите, които ще бъдат раздадени, са общо:
(а) 500 (петстотин) броя бутилки за вода, всяка на стойност 9,58 лв. с ДДС
(б) 10 (десет) смарт часовника Garmin, всека на стойност 647,77 лв. с ДДС
(2) Наградите се доставят само на територията на Република България.
(3) Наградите са ограничено количество и не се планира да бъде осигурено допълнително количество от описаното по-горе.
(4) Не се допуска замяна на предметните награди с тяхната парична равностойност или друг предмет.
(5) Наградите са лични и не може да бъдат преотстъпвани на лице, различно от участника.
(6) Наградите ще бъдат предоставени само ако участникът и участието му/ѝ отговарят на условията на настоящите Официални правила.
(7) Възложителят предоставя наградите Смарт часовник на Организатора единствено за целите на Играта.
Член 7. Получаване на награди
(1) Бутилките за вода ще бъдат раздавани на място в съответния търговски обект на „Лили“, в който е направена покупката. Участниците следва да представят печелившата скреч карта, заедно с касовата бележка в която се посочва закупуването на продукти с марка Old Spice. Преди да връчи наградата, служител на „Лили“ следва да удостовери касовата бележка и печелившата скреч карта.
(2) При спечелване на Смарт часовник, участникът следва да се свърже с Организатора на тел. 0892252101. За удостоверяването на покупката, необходимо е да представи касовата бележка в която се посочва закупуването на продукти с марка Old Spice и печелившата скреч карта. След като покупката е удостоверена, участникът трябва да предостави допълнителни лични данни с цел получаване на наградата. Всеки печеливш участник трябва да изпрати и попълнена и подписана Декларация за съгласие за обработка на личните му данни.
(3) Наградите Смарт часовник ще бъдат доставени в рамките на 30 дни след удостоверяването на печелившите участници с куриерска фирма, до адрес, посочен от участника и за сметка на Организатора.
(4) Приемането на наградите Смарт часовник може да бъде осъществено от друго лице, но само след представяне на нотариално заверено пълномощно. При предаване на наградата печелившият участник е длъжен да подпише приемо-предавателен протокол за получаване на наградата и да покаже оригиналната касова бележка и печелившата скреч карта.
Член 8. Данъци и такси
(1) Наградите посочени в член 6 ал.1(а) са предметни и на единична стойност под 100 лв. без ДДС и не следва да бъдат облагани с данъци.
(2) Наградата посочена в член 6 ал.1(б) е на единична стойност над 100 лв. и следва да бъде обложена с окончателен данък от 10%, който трябва да бъде деклариран, удържан и заплатен от Организатора на Кампанията.
(3) За предоставяне на наградата посочена в чл.6 ал.1(в), и изпълнение на член 9 ал.2, участникът, спечелил награда, е длъжен да предостави на Организатора необходимите данни за деклариране и внасяне на данъка по ЗДДФЛ.
(4) Организаторът се задължава да посочи данъкът в Справката по чл. 73 от ЗДДФЛ, да декларира и внесе данъка върху печалбата по ЗДДФЛ.
Член 9. Други условия
(1) В Кампанията не могат да вземат участие лица, ненавършили 18-годишна възраст. В случай, че в Кампанията желаят да участват лица, ненавършили 18 години или поставени под запрещение, то участието им е възможно единствено със знанието и съгласието на техните родители или попечители.
(2) С участието си в Кампанията участниците се съгласяват с Общите правила на Кампанията.
(3) Организаторът и Партньорът не носят отговорност за лицата, които не са успели да вземат участие в Кампанията поради изтичане периода на провеждането й, както и поради технически и други проблеми, свързани с комуникационните системи.
Член 10. Прекратяване/Забавяне на кампанията
(1) Организаторът и/или Възложителят имат неотменимото право да прекратят Кампанията по всяко време, обявявайки това в съответствие с чл. 1.6 на настоящите Официални правила, в случай че констатират злоупотреба или масово нарушаване на правилата, при възникване на форсмажорни обстоятелства или по други обективни причини. В случай на преждевременно прекратяване на Кампанията по реда на тези правила, на участниците не се дължи каквато и да е компенсация.
(2) За целите на тези Правила, за Форсмажор ще се счита всяко събитие, което не може да бъде контролирано, поправено или предвидено от Организатора и поради възникването на което Организаторът не може да изпълни своите задължения, предприети съгласно тези Правила. Такива събития ще означават без ограничение: епидемии, войни, пожари, наводнения, стачки и блокади, земетресения и други катастрофи от всякакъв вид, както и законова разпоредба, която може да забрани или промени условията на Правилата.
(3) Лични данни, предоставени на Партньора и Организатора от участниците във връзка с получаване на награди се унищожават до максимум 6 месеца от края на Кампанията.
Член 11. Спорове
(1) Всеки съдебен потенциален спор между Организатора на промоцията и участници в същата се решава по взаимна договорка; при невъзможност за постигане на такава, спорът се решава от компетентните съдилища в Република България.
(2) Партньорът не носи отговорност в случай на предявена претенция от страна на участник в Кампанията.
(3) Организаторът и Партньорът нямат задължение да водят кореспонденция във връзка с претенции за получаване на награди, предявени след приключване на Кампанията.
Член 12. Защита на личните данни
(1) Всички лични данни, необходими за провеждане на Кампанията, ще бъдат третирани като конфиденциална информация съгласно действащата нормативна уредба по отношение защита на личните данни. Личните данни на участниците в Кампанията ще бъдат обработвани в съответствие с приложимото законодателство в областта на защитата на личните данни, по-точно в съответствие с разпоредбите в Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. за защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО (Общ регламент относно защитата на данните) и с други разпоредби в тази област.
(2) Организаторът и обработващите данни поддържат режим за защита на личните данни, който осигурява ефективната и сигурна обработка на личните данни на участниците. Организаторът и обработващите данни осигуряват и поддържат подходящи технически и организационни мерки за защита на личните данни на участниците срещу неправомерен достъп или незаконосъобразно използване на личните данни и/или срещу тяхното инцидентно загубване, изменение, разкриване,
достъп и/или повреждане или копиране. Тези мерки имат за цел да осигурят продължителна защита и неприкосновеност на личните данни.
(3) След изтичане на 2 (два) месеца от прекратяване на Кампанията, личните данни на участниците (освен спечелилите) ще бъдат заличени от базите данни на Организатора на Кампанията и неговите подизпълнители.
(4) Предоставените от участниците лични данни (имена, телефон и адрес за доставка) ще бъдат използвани (събирани и администрирани) от Организатора и/или друго дружество, както и техните подизпълнители, само за цели, свързани с провеждането на тази игра, както и доставката на спечелени награди. С участието в Кампанията, участникът се съгласява, че във връзка с обработването на личните му данни за посочените цели, Организаторът може да предоставя тези данни на трети лица, с които Организаторът си сътрудничи, работи или има други отношения, във връзка с промоционалната игра, включително дружества, предоставящи куриерски услуги, дружеството, избрано от Възложителя за поддържане, организиране и администриране на Кампанията, дружествата, осигуряващи наградите за Кампанията и др.
(5) Участниците имат право на достъп по всяко време до събираните и обработвани техни лични данни, както и правото да искат тяхната промяна, изтриване или коригиране в съответствие с чл. 26 и следващи от Закона за защита на личните данни.
Възложителят и „Лили Дрогерие“ ЕООД не обработват лични данни на участници в Кампанията.
Настоящите Общи условия влизат в сила на 01.07.2023 г.